Creare site si strategii avansate pentru a creste numarul de clienti al unei sali de fitness !

Creare site si strategii avansate pentru a creste numarul de clienti al unei sali de fitness !
Milea Marian
12 minute , timp de citit

Am conceput acest articol special pentru cei care vor sa inceapa sau deja detin un business in domeniul salilor de fitness, dance sau alte activitati sportive ce au loc intr-o sala sub un anumit brand. Daca deja detii o astfel de afacere si anume o sala de fitness atunci cu siguranta stii deja cat de greu este sa multumesti clientii in ziua de azi ,cat de greu este sa-i mentii ca si clienti permanenti pe cei existenti si in plus de asta sa aduci si alti clienti noi .Un site si o promovare pe retelele de socializare sunt printre primele lucruri care iti trec prin cap atunci cand vine vorba despre promovarea salii tale de fitness .Pe net sunt foarte multi potentiali clienti si printr-o campanie de like-uri pe Facebook ,reclama prin Google ADS sau Instagram te gandesti ca vei rezolva foarte usor problema . Incerci aceste lucruri de unul singur sau apelezi la cunostintele tale care "stiu cu internetul" ,partial treaba iti iese si aduci cativa clienti insa concurenta in acest domeniu este acerba si nu reusesti sa-i fidelizi .Cam asta este in principal marea problema de care se lovesc antreprenori ce detin un astfel de business si anume o sala de fitness.Multi dintre cei care detin o sala de fitness poate inca nu realizeaza cat de importnata este tehnologizarea si crearea unui website de calitate de catre o firma cu experienta in acest domeniu.Si nu vorbim despre un simplu website de prezentare, pentru ca orice sala in ziua de azi are un site de prezentare care arata de obicei asa :pagina de home unde sunt prezentate majoritatea serviciilor , poze cu antrenorii ,poze cu sala si aparatele respective pe care le detine ,o pagina de contact si cam atat.

Ce ai spune daca situatia s-ar schimba si site-ul tau ar arata mult mai profesional si ar si avea foarte multe functionalitati de care clientii tai chiar sa beneficieze si astfel ii vei fideliza ,business-ul tau va prospera si vei fi astfel lider pe piata .In ziua de azi tehnologizarea salii de fitness face diferenta si spulbera concurenta pur si simplu pentru ca poti oferii beneficii reale ,beneficii ce iti vor fii prezentate in ceea ce urmeaza.

Un site bine creat pentru o sala de fitness trebuie sa comunice foarte bine cu clientii sai ,sa fie placut vizual ,intuitiv pentru client si sa contina :


  • Modul creare cont pentru fiecare antrenor in parte prin care fiecare antrenor sa-si prezinte in cadrul site-ul orarul si cursurile pe care le tine (exemplu:spinning,box,aerobic ).Prin acest modul va fi mult mai usor ca cei care vin la sala si sunt clienti salii sa vada la ce ora au loc respectivele cursuri(box, aerobic, etc) ,clientul se va putea abona in cadrul site-ului la acest modul si poate primi avertizari pe email sau pe telefon in functie de cum vrea el sa-si seteze aceste avertizari (inainte cu o ora sau doua sau trei etc).In asa fel clientul va fi avertivat inainte si isi va putea face programul astfel incat sa nu piarda ora de (box, spinning etc ) la care vrea sa fie prezent si la antrenorul care vrea.

  • Modul pentru antrenorii care tin cursuri in particular cu anumiti clienti (personal trainer) si vor sa le ofere contra cost anumite servicii de tip: diete ,planuri alimentare ,antrenamente de acasa, discursuri motivationale sau orice fel de informatii vor sa comunice cu clientii sai insa toate astea realizate prin platforma ta respectiv site-ul salii .Astfel vei reduce numarul de migrari ale antrenarilor .Cei care au sali stiu deja ca antrenorii se duc de obicei acolo unde este mai bine sau de obicei tradeaza sala si fura clientela plecand la alta sala .Vei putea astfel sa ai controlul absolul asupra antrenorilor pentru ca ei vor comunica cu clientii prin platforma respectiv site-ul salii tale astfel incat vei reduce migratia clientilor tai .

  • Modul de plata cu cardul direct pe site a abonamentului sau a altor servicii prin care clientul poate platii cu cardul si astfel scapi de aglomeratia de la receptie,esti mult mai eficient si mai rapid si ii oferi clientului libertatea de a alege intre plata cu cardul si cea fizica .Gandeste-te insa cati clienti vad reclama ta de pe facebook, instagram , google etc insa din cauza ca nu isi pot creea un cont la tine pe site nu pot beneficia de anumite servicii in plus asa cum am explicat mai sus (planuri de diete ,alimentatie etc) oferite de catre antrenorii salii tale si nu pot plati cu cardul .Gandeste-te cati potentiali clienti pierzi ,si ii pierzi pentru ca nu le oeferi beneficii si nu iti usurezi munca prin tehnologizarea business-ului tau si nu creezi un site profesional .

  • Modul de recenzii prin care poti da posibilitea clientilor existenti sa ofere recenzii referitoare la serviciile pe care sala ta le ofera sau pe are antrenorii le ofera .Astfel vei gestiona mult mai usor anumite subtilitati legate de serviciile oferite de catre angajatii tai de la femeia de servici ,receptionera si pana la antrenori .Recenziile ajuta foarte mult si viitori clienti ,plecand de la premisa ca oricine doreste sa ofere servicii de calitate pentru ca site-ul de calitate trebuie imbinat si cu servicii de calitate fizice prezente in sala ta de fitness si anume (curatenie, aparate bune ,personal pregatit si amabil, etc).Degeaba ai un site bun daca serviciile sunt slabe si invers degaba ai servicii de calitate daca nu optimizezi la maxim potentialul oferit de tehnologie.

  • Modul de newsletter prin care vei gestiona mult mai bine relatia dintre sala ta de fitness si clientii tai .Vei putea sa le faci comunicari prin email sau direct pe numarul de telefon ,spre exemplu de sarbatori le poti trimite un mesaj frumos din partea salii si a intreg personalului iar aceste mesaje pot fi de genul (Draga Ionescu Andrei iti multumim ca ai fost alaturi de noi ...etc) adica te vei adresa direct pe numele persoanelor respective ,nu va fii un mesaj pur si simplu ca pe retelele de socializare Sala X multumeste clientilor si le ureaza sarbatori fericite .Gandeste-te ca fiecare client in parte trebuie tratat cat mai bine si ca pe un prieten pentru ca el este cel care iti baga bani in buzunar deci incearca prin orice metoda sa-l multumesti si el va fii cu adevarat recunoscator si iti va face reclama buna .

  • Modul de gestionare foarte usoara a clientilor salii de fitness .Un modul de gestiune a clientilor foarte bine creat iti spune imediat cati clienti activi (care au abonament) ai in prezent , cati clienti si-au facut abonament(o singura data ) si nu au mai venit la sala ta de fitness.Vei avea optiunea sa selectezi clientii in functie de ce criterii doresti astfel incat gestionarea lor sa se faca prin niste simple selecturi (clikuri) si astfel vei putea trimite notificari atat pe email cat si pe telefon acelor persoane care nu au mai venit si poti aplica tot felul de strategii .

  • Modul de gestionare a banilor incasati in raport cu alte luni .Prin acest modul vei putea obsera daca numarul clientilor tai este in crestere sau in sacadere in raport cu alte perioade din an sau de ce nu cu anii urmatori astfel incat poti aplica tot felul de strategii de marketing pentru a-i indemna sa-si creeze abonament la sala ta .

  • Modul de emitere a facturilor automat direct din sistem .In momentul in care un client iti va face plata cu cardul sitemul iti va emite automat o factura pe care clietul tau o va primii pe email .

  • Modul creare diete si planuri alimentare pentru clientii salii tale.Prin acest modul vei putea sa oferi clientilor tai prin intermediul platformei posibilitatea sa se informeze asupra unor diete sau planuri alimentare .Cine iti va scrie continutul ? Cu siguranta antrenorii care lucreaza la sala ta de fitness sunt certificati si in domeniul nutritie asa ca ai putea in ficare saptamana sa ii pui sa scrie diete si planuri de alimentatie pe care clientii salii tale in special cei care au abonamet activ sa beneficieze de aceste servicii (gratis sau contra cost asta ramane doar la alegerea ta si in functie de ce fel de strategii vrei sa aplici ).Daca nu ai personal calificat poti sa colaborezi cu un nutritionist caruia ii vom creea un cont special pe platforma si va putea sa dea informatii utile clientilor tai .Dupa cum vedeti nu este vorba doar de un simplu site de prezentare ci de o intreaga platforma si strategie in spate care se poate aplica cu succes de catre antreprenori smart astfel incat sa ajungi sa ai un business cu adevart de succes si targetat pentru publicul premium si clienti de calitate .

Suna interesant ?

Vrei o astfel de strategie?




Strategii de fidelizare clienti si marketing pentru sali de fitness!


Fii usor de recunoscut !

Creaza-ti un logo(emblema,insigna) a salii tale de fitness foarte usor de recunoscut si placuta ochiului .Apeleaza cu incredere la firma noastra Armasc6 daca doresti sa dezvolti un astfel de logo implicit un astfel de site . Un logo aerisit si un nume bun pot face diferenta de multe ori pentru brand-ul tau , deci nu alege nume complicate si greu de retinut , nu alege culori bune pentru domeniul fitness gen verde , albastru , gri , rosu etc ce se potrivesc domeniului de activitate si care sunt recomandate de specialisti .

Fii smart si alege serviciile de tehnologizare a salii tale de fitness si un website bun!

Foarte multi dintre patroni ,nu numai in acest domeniu aleg sa ramana vechi ,aleg sa mearga pe reteta pe care ei o stiu si care ei cred ca e buna .Trebuie insa sa stim cu totii ca vremurile se schimba si ca tehnologia a vansat , la fel si oamenii si ca ei isi doresc servicii de calitate si foarte usor de utilizat .Daca vei intelege ca clientul trebuie multumit cu orice scop vei avea parte si de succes si vei ramane placut impresionat de puterea pe care ti-o poate oferii un website facut ca la carte si iti vei da seama ca alegerea facuta este cea buna. Alege sa lucrezi cu o echipa care are foarte multi ani in domeniul web design si progrmare si chiar si in domeniul sportului .O sala tehnologizata corespunzator printr-un website care tine foarte usor legatura cu clientii sai ,este intotdeuna prietenoasa si smart va face diferenta dintre business-ul tau si alte business-uri .Fii inteligent si alege sa fii cu un pas inaintea tuturor creeand o platforma smart cu care poti sa ai evienta a tot atat din punct de vedere a gestiunii cat si psihologic .Ce antrenor de fitness va mai pleca de la o sala unde comunica foarte multe lucruri importante (diete,planuri alimentare etc) prin site-ul detiut de sala de fitness respectiva .Clientii nu vor mai fii niciodata "furati" de catre un antrenor si dusi la alta sala pentru ca ei depind foarte mult de platforma si acest lucru le convine pentru ca este un serviciu pe care sala il ofera gratis sau la un pret foarte avantajos.La cererea clientului se pot creea si module video prin care antrenorul va putea tine cursuri online deci vei avea parte de metode moderne de fidelizare si tehnologizare a salii tale de fitness.

Fidelizeaza clientii care sunt vechi si ofera-le benificii, reduceri si tine legatura mereu cu ei prin platforma !

Sa presupunem ca ai un grup de clienti care vin de ceva vreme la tine si stabilesti sa creezi o strategie de fidelizare in functie de o anumita suma cheltuita de fiecare client , sa spunem 1000 ron .Cand a atins pragul de 1000 de ron ii poti oferii o sedinta de masaj gratuita din partea salii si asa clientul respectiv se va simtii bagat in seama si recompensat .Astfel il vei castiga si pe viitor iar un client fericit este cel mai bun ambasador al tau pentru ca iti va face reclama gratuit .Le poti da vouchere pentru bauturi si suplimente nutritive daca vinzi asa ceva ori multe alte strategii pentru a-i cucerii si obtine ca clientii fiedeli.

Creaza-ti in cadrul site-ului salii si un magazin online cu suplimente pentru sportivi !

Majoritatea salilor de fitness vand suplimente alimentare pentru sportivi .De ce sa nu fii smart si sa-ti creezi propriul magazin online de produse si suplimente nutritive pentru sportivi inclusiv pentru clientii salii tale .Bineinteles ca site-ul de care vorbeam mai sus se poate imbina foarte bine si cu un magazin online de produse pe care le poti vinde foarte bine clientilor tai .Poti foarte usor sugera antrenorilor tai sa recomande produsele vandute de tine insa cum ar fi daca le-ai avea online pe site-ul salii ?! Ar fi magic pentru ca tu deja ai avea o piata deja formata si anume clientii care deja exsita insa prin metode bine puse la punct de vanzare iti poti creste vanzarile magazinului online din cadrul site-lui salii tale de fitness. Orice fel de idee ai avea in plus fata de ceea ce noi ti-am expus aici ne poti contacta si o vom pune in alpicare.Trebuie sa stii ca nu iti vom crea doar un simplu site, ci un intreg sistem de managerizare a tuturor solutiilor, atat din punct de vedere al vanzarii de produse, cat si al strategiilor de marketing si gestiune ale salii de fitness.

Alte articole care ar putea sa te intereseze

Cu doar 2 strategii simple iti poti creste vanzarile de piese pentru parcul tau. ...

Iti prezentam 14 de strategii care te vor ajuta sa-ti transformii centrul stomatologic in cel mai renumit cabinet din orasul tau. ...

Mareste-ti clientela si profitul restaurantului tau, prin abordarea unor mici strategii de dezvoltare. ...

Creare magazin online de la zero la business de succes ...

Cum sa maresti vanzarile magazinului tau online! vanzari online , cum sa maresti numarul de vizitatori si clienti ,ideii de marketing ...

Efectele coronavirus asupra magazinelor online ...

Creare site si strategii avansate pentru a creste numarul de clienti al unei sali de fitness ! ...